Røntgenpåstander

Fra tid til annen ser jeg gjennom deg, eller du gjennom meg, eller kanskje gjennomskuer vi sammen en etablert sannhet.

onsdag, september 07, 2005

Strekk, tøys og løs opp

SMS

Midt i stresset dukker det opp en tekstmelding fra Morten. Den henger ikke på greip, men i løpet av ganske nøyaktig fire minutter og førti sekunder har vi gjort om en feil til en pause fra maset. Her er SMS-replikkvekslingen vår fra klokken 13.21 til 13.26:

Morten: Hei Stian! Fant du noen fine lamper?
Jeg: Hø?
Morten: Sorry, feil nummer.
Jeg: Jeg kan stappe en lommelykt opp i ræva hvis du vil. Er det til hjelp?
Morten: Det blir innebelysning, det da.
Jeg: Jepp. Hvis du gnir den blanke issen min mot en ballong kan du feste meg i taket og få downlights.
Morten: Og feste strips rundt ballene dine for å få dimming?
Jeg: Det sku' bli mørkt da, ja.
Morten: Deal.